Будь яка послуга або товар потребує просування. Як що ваша ціль долучити більшу кількість людей до послуг фітнес клубу і сформувати лояльність своїх клієнтів, важливо розібратися, які методи ми можемо використати і як одне може посилювати інше.

Маркетинг, PR та реклама — це інформаційні технології просування, об’єктом яких є людські почуття, емоції і переконання. Ці три сфери діяльності тісно пов’язані між собою, однак у кожної з них — свій інструментарій.

Маркетинг

Маркетинг спрямований на роботу з вольовими якостями людини. Основне його завдання — мотивувати на ту чи іншу дію. Для цього необхідно виявити пристрасті, ціннісні установки, запити цільової аудиторії. Можна сказати, що маркетинг — свого роду «важка артилерія», яка здатна привести людину до конкретної дії.

Реклама

Реклама працює з пам’яттю та емоціями аудиторії, різними засобами формуючи образи продукту та послуги, їх якісної характеристики. ЇЇ мета залучення максимальної уваги.

Для реклами важливий аудіовізуальний ряд, графічні зображення, дизайн, поєднання кольорів — все те, що сформує той чи інший образ бренду, товару або послуги.

Public Relations

Репутація, імідж, уявлення про об’єкт, його якісні характеристики і інформаційна вага — це поле бою PR-технологій.

Відмінності PR від реклами полягають в тому, що фахівець з PR працює не тільки з емоціями, а й з інтелектом цільової аудиторії. Завдання не з простих — саме тому так часто ламаються «списи» при підготовці і написанні PR-стратегій. Через PR фітнес клуб формує довіру і репутацію своєї цільової аудиторії до бренду

PR-технології спрямовані на формування позитивного образу продукту чи послуги, або вцілому фітнес клубу, що просуває їх. PR не несе в собі прямого заклику до конкретних дій — наприклад, до покупки абонименту чи персональної тренеровки. Піар відрізняється від маркетингу і реклами тим, що не дає швидких результатів, але має більш довготривалий ефект.

Що спільного і в чому відмінності?

Окремий напрямок — це PR в маркетингу. До нього відносяться всі процеси планування, виконання та оцінки маркетингових програм, спрямованих на зростання продажів, задоволення споживчих запитів і створення сприятливого іміджу фітнес клубу.

Іноді використовується PR як реклама — під цим ми маємо на увазі непряму рекламу товарів або послуг фітнес клубу, а також іміджеву рекламу в ЗМІ, що не містить в собі явного комерційного послання.

Доцільність і пріоритетність використання тих чи інших технологій просування визначається індивідуально для кожного конкретного проекту. При спільній грамотній роботі маркетинг, реклама і PR здатні привести до синергетичного ефекту — при мінімумі витрат забезпечити максимальний результат для Вашого фітнес клубу.

Стаття написана засновником Смарт Фітнес Асадемії, бізнес консультантом, викладачем Київського університету імені Бориса Грінченка, Світланою Бірючинською.

Щоб допомагати вам успішно відкривати і розвивати фітнес клуби, ми в Smart Fitness Academy розробили унікальні тренінги, спеціально адаптований під фітнес.

«НАВИЧКИ ЕФЕКТИВНОЇ КОМУНІКАЦІЇ З КЛІЄНТОМ»

«ОРГАНІЗАЦІЯ ЕФЕКТИВНІЇ РОБОТИ ПЕРСОНАЛУ В ФІТНЕС КЛУБІ»

«НАВЧАННЯ АДМІНІСТРАТОРІВ»

Smart Fitness Academy у рамках Академії Управління активно і продуктивно співпрацює з багатьма фітнес — клубами країни і зарубіжжя, як бізнес консультанти і надає консалтингові послуги.

Ми з задоволенням поділимося знаннями з теорії та практики на тренінгах з упрауління (Smart Fitness Academy), забеспечим якісне консультування, суправодження і будемо сприяти успішному зростанню Ваших фітнес клубів.

✅ Впевненно крокуй до успішної кар’єри з лідером!

Детальніше на сайті http://academy.smartfitness.com.ua/

☎ У Києві: ‎+38(067)-249-30-60, ‎+38(093)-115-70-21;

Багато корисної інформації на насших сторінках у соцісльних мережах:

YouTube канал Smart Fitness Academy